ADVERTISEMENT

Round-Up

Pengakuan Noor Nabila soal Rumah Tangga dengan Eks Suami Laudya Cynthia Bella

Tim detikcom - detikHot
Selasa, 13 Sep 2022 22:04 WIB
Engku Emran dan Nabila Noor
Foto: Instagram @
Jakarta -

Rumah tangga Noor Nabila dan mantan suami Laudya Cynthia Bella, Engku Emran, menjadi sorotan. Hal tersebut karena ia tak lagi memposting kebersamaannya dengan sang suami di Instagram.

Dalam pengakuannya, Noor Nabila mengaku memang sedang marah kepada Engku Emran. Sehingga, ia tak lagi memajang foto-fotonya bersama Engku Emran di Instagram.

"Cuma bila kita jadi perhatian, perkara kecil pun menjadi besar. Padahal semua perempuan pun kalau gaduh perkara pertama dia akan buat (padam gambar atau tidak posting foto). Saya merajuk (marah) lama tahu," ungkap Noor Nabila dikutip dari Harian Metro salah satu media dari Malaysia dilihat detikcom.

Noor Nabila mengaku tahu dan sadar apa yang diperbuatnya itu menjadi sorotan publik. Noor Nabila mengaku akan lebih berhati-hati dalam bertindak.

"Sebenarnya saya tahu implikasi itu. Macam Lofa dan keluarga bila dia menjadi perhatian, tempiasnya pun tetap kena pada saya juga. Saya sepatutnya berhati-hati. Tapi kita manusia, perempuan dan berjiwa lembut," sambungnya lagi.

"Saya tak terkejut, tapi dapat rasa perkara ini dapat perhatian. Tapi sebab masa tu geram, jadi tak fikir. Kadang bila orang-orang menilai, kita abaikan saja. Kita tak boleh puaskan hati semua orang," lanjut Noor Nabila.

Mengenai rumah tangganya dengan Engku Emran, Noor Nabila menegaskan semuanya masih baik-baik saja. Ia menyebut adanya naik-turun dalam hubungan berumah tangga adalah hal yang biasa.

"Alhamdulillah, jodoh kami masih kuat. Kami masih bersama. Doakan kami," ungkap Noor Nabila.

"Biasalah dalam perkawinan ada turun naik. Waktu itu saya tengah geram. Saya tak buang pun gambar, tapi 'archive' saja. Macam tulah," pungkasnya.

Noor Nabila dan Engku Emran menikah pada 2021. Sebelumnya, Engku Emran menikah selama 3 tahun dengan Laudya Cynthia Bella sebelum akhirnya bercerai pada 2020.



Simak Video "Buru-buru UU IKN Diteken, Kini Minta Direvisi"
[Gambas:Video 20detik]
(dal/pus)

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT